Pozor, už to bylo. Nejezděte!
7. - 9. května 1999
Veřejná akce, lesní bitva. Pravidla.
Podstata hry - Barvy - Harmonogram - Kam dorazit - Technické detaily - Poslední kontakt - Vývoj - Legendy
Zveme každého zájemce na 20. Gawaina, který bude velmi netradiční - bude to strategie. Hráči nebudou bojovat proti organizátorům, ale mezi sebou. Bude to u obce Rpety. (U Hořovic, to je kousek za Berounem.) Chcete-li se zúčastnit, napište. Buďte, prosím, struční, stačí napsat, kolik vás asi bude a za jakou asi stranu. A pokud neodepíšu, znamená to pouze, že odepisovat nestíhám.
Klidně přijeďte i bez ohlášení. Hráči budou potřeba. Zkušené Gawaiňáky je možné využít i v organizaci.
Hráči se rozdělí do dvou národů, které proti sobě budou bojovat. Cílem hry bude porazit nepřátele, získat co nejvíce herních bodů a najít trojzubec.
Během hry bude kostýmová povinnost, kdo nebude zakostýmovaný, nebude hrát. “Kdo nebude mít kostým, pude do prdele”, pravil Králíček. Věřte tomu. Barva kostýmu bude určovat příslušnost k některé ze stran:
Hrají proti sobě dvě strany, pro jednoduchost jsou označované jako černá a bílá strana. Hráči jednotlivých stran by měli mít převažující barvu kostýmu, která odpovídá jejich straně, popřípadě rase. Navíc má každý hráč mít proužky látky dané barvy (základní a doplňkové), které se budou nosit kolem ruky, aby byla identifikace nesporná. Bílá strana může v kostýmu volně používat bílou barvu, černá černou. Podle rasy se volí doplňkové barvy. Za bílou stranu budou hrát lidé (modrá), elfové (zelená) a trpaslíci (žlutá). Na černé straně budou figurovat kostlivci (fialová), skřeti (červená) a temní elfové (hnědá).
Může to vypadat jako strašně svazující systém, ale jde jen o to, aby se dalo na první pohled poznat, zda hráč patří ke straně bílé nebo černé. Kdybyste někdo nevěděl, za jakou chcete hrát stranu, tak si vezměte něco neutrálního a pak se rozhodnete podle počtu hráčů, aby ty strany byly vyrovnané.
Vlakem do Hořovic (trať Beroun - Zdice - Plzeň) nebo do Lochovic (Zdice - Příbram).
Z Hořovic po červené značce do obce Rpety, tam pokračovat po červené až za ves ke kříži (docela velkej a je u něj kontejner). Tam vlevo. Asi po sto metrech je vlevo dřevěná brána s nápisem "V Hatích", pod ní čerstvě založený sad (malinké stromečky) a pod ním nová chalupa. U té chalupy budeme vegetit, je tam obstojná louka.
Z Lochovic je to kratší, protože se nemusí přes Rpety. U viaduktu prý odbočuje polní cesta, která jde souběžně s potokem. Ten sad bude tentokrát napravo.
Autem se nedá zajet úplně na místo, povozy se budou nechávat ve vsi nebo u kříže. Jedete-li od Prahy, sjeďte z dálnice u Zdic a jeďte přes Bavoryni, Praskolesy a Kotopeky do Rpet.
Na spaní je zajištěna louka, stany si vezměte vlastní. Ono místo vypadá na první pohled ošklivě, ale je to tam príma. Jídlo si vezměte, ve vsi je vlastně jenom hospoda, protože osmého je svátek. Pokusíme se zajistit pitnou vodu, ale i tak to k ní bude asi 200 metrů, vezměte si láhve. Budeme vybírat malý registrační poplatek (20 až 60 korun, podle nákladů). Technickým šéfem akce je Králíček.
Mail budu naposledy vybírat ve čtvrtek, nevím, zda stihnu odpovídat. Ve čtvrtek se mi dá telefonovat domů mezi osmou a desátou večerní na číslo 0314 / 52 34 84. Jindy nemusím být k zastižení. Technické detaily (zvláště na cestu) lépe odpoví Králíček (Král Miroslav) nebo Gendrim (Míša) na telefonu 0314 / 52 45 68, ale nevím, kdy budou k zastižení. Nejpozději v pátek před desátou dopolední.
Legendy zůstaly nedokončené, zato pravidla už jsou hotová. Již dříve přibylo povolání kněze, ale je to nuda pro nemehla, co neumějí s mečem. Chceme pravidla udržet co nejjednodušší. Na vymýšlení pravidel se podílí zejména Králíček, Leto, Egon, Gendrim a Yuhů. Kdybyste měli jakýkoliv nápad ohledně pravidel, napište. Ale buďte, prosím, struční.
Trochu se změnil náš názor na legendy. A přes původní předpoklad zůstanou v této malé formě:
Existuje země, ve které byla rozdrobená knížectví. Ale přišel Nekron a začal si svou mocí zla jedno knížectví po druhém podmaňovat. Nyní se knížectví spojila, aby zlu vzdorovala. To se ale nepodaří nadlouho, snad leda by byl zničen Nekron. Je mocný, vtipný a špatně zranitelný. Leč existuje mytická zbraň, která by proti němu určitě platila: Velký trojzubec. Neví se ale, kde je, a navíc ho prý hlídá mocný Nenelgoth. Nekron se Trojzubec snaží vypátrat a zničit dříve, než se jej zmocní spojenectví knížat. Váhy se naklánějí. Kdo bude pro zisk Trojzubce ochoten obětovat více? A komu dříve dojdou síly? [Akce/Trojzubec/patka.htm]